środa, 1 sierpnia 2012

Uwaga, Uwaga!

Uwaga!
Wczoraj przez cały dzień na moj profil włamała się moja pewna niezbyt mnie lubiąca znajoma. 
Zatem jeżeli otrzymaliscie jakieś maile dziwnej treści, dodały się wam komentarze obraźliwe lub znalezliscie je na jakiś dziwnych stronach, chciałem przeprosić.  Nie wiem rownież czy zauwazyliscie, ale na moim blogu przez pewien czas. (coś ok. 10-15 min) wisiała niezbyt przychylna notka pod moim i waszym adresem. Nie ja ja wstawilem i gorąco za to przepraszam. O co chodzi? Ta pewna znajoma jest dziewczyna z mojej klasy, która się we mnie zakochała w 1 gimnazjum i nie miała odwagi mi tego powiedzieć, więc zdobyła się na to dopiero w 3 klasie, dokładnie na zakończeniu roku. Było mi szkoda ja odrzucić, bo lubię ja jako koleżankę, ale nic wiecej, jednak musiałem to zrobić. W pewien sposób urazilem jej niestety uczucia i chociaż ja przepraszałem, ze nie czuje tego samego, ta próbuje jak to mówi zemścić się na mnie... No i włamała mi się już na fejsa, maila, drugiego maila, bloga, a nawet na pocztę mojej siostry... Jak? Nie mam pojęcia, ale dziewczyna jest niezła we wlamaniach na rożne profile itd. Zatem jeżeli znajdziecie gdzieś, na jakiś stronach moje komentarze, proszę powiadomcie mnie. Ok? Oprócz tego jak wam wysłałem jakieś maile, komentarze na waszych stronach z treścią co najmniej dziwna, lub obrazliwa, napiszcie mi to. No... To tyle... Wczoraj usuwalem skutki jej działania na rożnych blogach, które znalazłem, z kumplami, ale mogłem coś przeoczyć więc piszcie.
Pozdrawiam gorąco, całuje i informuje, ze notka pojawi się 4 lub 3 sierpnia br, bo jestem aktualnie niezmiernie zajęty i siedzę w szpitalu non stop.
Jazz183

5 komentarzy:

  1. Co za dziewucha! Jak tak można bezkarnie...och...co za niesprawiedliwość. Przecież to nie Twoja wina, że jej nie kochasz prawda? Widocznie jest bardzo niedojrzała skoro tak postąpiła. Jest mi strasznie przykro, że Cię coś takiego spotkało... :( Mam nadzieję, że będzie już tylko lepiej... :)
    Pozdrawiam i całuję :*
    Elisa

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Jazz. Mam nadzieję, że większych szkód ci nie spowodowała. Osobiście jestem zbulwersowana, że tylko z takiego powodu niszczy ci życie prywatne. Mam nadzieję, że może w końcu zrozumie iż tym zachowanie wcale nie zyskuje w oczach (chociaż przyznaję, że jej umiejętności hakerskie są niezłe :/), a tylko stacza się w dół.
    Z niecierpliwością oczekuję na nową notkę.
    Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze mam do ciebie proźbę (może być w ramach tego konkursu ;P) jeżeli znajdziesz kiedyś wolny czas to wpadnij na mojego bloga (http://the-sword-of-witcher.blogspot.com/2012/07/2-lekcja-magii-czi.html)i oceń go - sprawiedliwie ponieważ nie wiem czy mam dalej pisać czy zostawić to dla bardziej utalentowanych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masakra!
    nie rozumiem takich ludzi. każdy ma prawo do wyboru i nie można zrobić czegoś takiego bo dana decyzja nam się nie podoba
    mam nadzieję że uporałeś się już z naprawieniem wszystkich szkód
    pozdrawiam i całuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Och Boże co za niewychowana dziewucha!Przepraszam,ze tak o niej mówię,no ale mogłaby się powstrzymać.Takie zachowanie nie dość,że nie jest odpowiednie to jeszcze wulgarne i obraźliwe!Strasznie mnie to zbulwersowało.Mam nadzieje jednak że nie wyrządziła zbyt wielkich szkód na blogu.Ale żeby się włamywać na czyjeś konto?No to już jest płycizna naprawdę.Trzeba odejść z godnością.Mam nadzieję że juz wszystko jest okey.
    Gorąco całuję
    Alice

    OdpowiedzUsuń